Tar igen mig...

Just nu är det nyheter så jag passar på att skriva lite...

Tittar på Zorro, Den maskerade hämnaren. Inte så länge jag såg den, men det passar mig att slötitta lite ikväll. Det känns i kroppen idag, är öm, har mer eller mindre legat hela dagen. I alla fall tagit det lugnt. Försökt få några viktiga samtal gjorda.

Fick en faktura ifrån sjukhuset igår, efter jag låg inne. Men ska jag verkligen betala för de dagarna jag hade premiss & var hemma?! Det blir ändå 240 kr mer.. Men dom hade bara telefon tid fram till kl 12 & jag ringde såklart för sent. Så gör ett nytt försök imorgon!

Nu är det vädret, så filmen börjar strax igen.. Ljusen värmer upp här runt om mig i vardagsrummet & ger lite extra sinnesro. Längtar till jag ska lägga mig på mitt fårskinn!.. Suveränt för kroppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0