Sista för denna gången...

Var jag in på sjuhuset idag...
Hämtade upp några saker som var mina & sen fick jag lämna ett hals & näsprov. Träffade ganska många som hade hand om mig när jag låg inne, dom tyckte det var kul att se mig på benen. Gott att kunna önska dom en god jul också.

Var till OT-Center också för att hämta ytterligare ett par handledsortoser. Dessa anpassade för att jag ska kunna skona mina handleder när jag går på kryckor. Jag har ett par likadana redan sen innan, men det han har gjort är att ta bort skenan på insidan så då går det bra att använda dom till detta ändamål.

Får lägga upp bilder på det nya sen när det finns lite mer ork....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0