Hallonpaj, vänner, fika...

Bjöd hem några vänner idag för att äta hallonpaj tillsammans med mig =0)

Har inte bakat det tidigare, så jag jagade ett recept som jag tyckte lät gott.. Det var lätt, ungefär som en sockerkaka med hallon i, med vaniljsås & vaniljglass till ;0)



               Ruedee & hennes barn, Jennifer & Lucaz hade inte hunnit komma än...



Lucaz har lärt sig säga Henke, som är en av hans katter, så nu heter alla katter det ;0)
Även Jane.. =0) Testar att köra bilen på henne, men hon bryr sig inte, ligger mitt i allt!





Samtidigt som han drar Simon i armen för att han ska gå med, 
så snubblar han i kartongen bakom honom..



MOT BLÅBÄRSSKOGEN!

Lucaz ser till att roa alla andra & sig själv....



Full koncentration!



Alla vill vara med...





Mamma fick jaga Lucaz med till salu skylten, medans hon räddar den så passar han på att sno en näve blåbär i burken & trampar på dom! När vi gick hemifrån så plockade K & S bär från en buske som smäller när man trampar på dom, men Lucaz ser ju inte skillnad, bär som bär...





Hann precis ut mellan skurarna här.. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till mamma på middag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0