Imorgon är det en stor dag!

På väg i säng...

Har varit en sväng hem till pappa & Lisa, blev bjuden på middag. Trevligt, det var ett tag sen vi sågs nu. Var i väg helgen som var & sen varit hemma, dålig...

Hoppas på att få några timmars sömn. Imorgon är det en viktig dag!! Har möte med min läkare, AF & FK!! Det är mycket som ska beslutas & vet inte vad som kommer att hända??.. Vad dom "ska göra med mig"?.. För skicka ut mig i arbete går inte.. Men de återkommer hela tiden tillbaka till att jag är för ung!... För ung för att ha så ont!

Har i alla fall stöd med mig, så det känns bättre. För då är jag inte lika ensam, det sägs så mycket också & inte alltid ja hänger med på vad dom menar. Sen är det lättare efteråt att prata med någon som har varit med. För hur det än är & att det heter att dom ska göra det bästa för mig så känslan är att dom bestämmer över mitt huvud. Så då för min del är det skönare att veta att man har någon med sig.

Så håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: litentanta

Hej och vilken "härlig" dag som väntar dig... Själv ska jag iväg m min Af-tanta till nåt som heter Iris Hadar... ännu en utredning som väntar. Inte vet jag vad man ska säga, den här reformen kan ivf INTE spara pengar såhär direkt då det blir en massa som ska göras..



Du måste ju också höra samma mantra, och än värre förstås, jag får hela tiden 25 ÅR!! kastat i ansiktet, du har ju 25 år kvar att arbeta herregud, precis som att man bara vill lägga sig ner och dö. Jag vet att jag kan arbeta, men i vilken mängd och med vad är ju frågan..



Hoppas du får en bra dag, vi håller tummarna för oss två kanske?



Kramen!

2010-08-19 @ 09:18:39
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Renée

Slå näven i bordet och säg att det kan väl du inte rå för!!! Livet ÄR ju så, inget du bestämmer över... Hoppas det går bra, lycka till!!

2010-08-19 @ 13:18:25
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0