Hur ska man veta att man gjort rätt val?

Nu är måttet rågat igen..

Har varit i farten för mycket nu igen & har ont i varenda muskel som finns i kroppen. Hade svårt att vila idag pga av värken i ljumskarna. Så får se nu hur det går att sova, men funderar på att ta lite Theralen, så jag får sova ordentligt & vaknar piggare imorgon.

Har varit en sväng in till staden & inhandlat dammsugarpåsar som var helt slut! & sen lite mat så man överlever.. För äta bör man annars dör man ;)

Tarzan har varit inne hela dagen, sovit & ätit, får se om jag släpper ut honom imorgon?.. Håller med Renée (som kommenterade ett av mina inlägg), varför ska dom ge sig iväg när dom har det så bra hemma?!
Han har mat, husrum & massa kärlek. Vad mer kan man begära?!..
Hoppas han håller sig hemma nu ett litet tag i alla fall. Har satt på honom frontline så han ska slippa dom där äckliga djuren som inte är till någon som helst nytta!

Nu blir det kudden, eller tror att jag ska försöka ligga lite på spikmattan först. Men borde kanske inte det när jag har en inflammation i musklerna, men å andra sidan har jag för ont för att sova... Inte lätt när det är svårt!

God natt på er!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Jag tycker att spikmattan är helt fenomenalt bra. Det riktigt känns när musklerna börjar att slappna av. (på mig rycker det liksom i dem) Går du på massage också? Jag gör det via jobbet samt kompletterar med "spikis" mellan knådningarna.



Trevlig valborg!

2010-04-30 @ 20:21:07
URL: http://violavamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0