Hur länge ska dom låta mig vänta?!

Efter jag legat på spikmattan blev jag av med den akuta huvudvärken & värken i ryggen.

När jag sen lag mig på soffan för att vila så kom en hemsk värk & kramp i benen. Det var svårt att slappna av. När jag lyckades med så kom värken i ljumskarna... Inte bra tänkte jag! Så nu blir det till att ta det lugnt! Det har jag gjort resten av denna dagen i alla fall. Och kommer hålla mig hemma imorgon.

Det är några samtal att uträtta till läkaren ang min ljumskoperation. Nu har jag fått en ny kallelse till ett annat sjukhus, men det verkar inte vara mindre väntetid där!

Dagen innan det fick jag en hälsodeklaration som ska fyllas i & blodprover som ska lämnas från första sjukhuset där OP planerats. Så nu vet jag inte om papprena går om varandra? Eller vad som gäller?

Ska jag ta det nya sjukhuset, som var meningen att det skulle gå fortare kommer det bli sommar innan jag ens får chansen att träffa läkaren där. Så just nu förstår jag ingenting!?

Jag sa att jag inte vill gå på kryckor en hel sommar till! Vill heller inte vara ny OP mitt i sommaren!!

Vad är det som är så svårt att förstå?!

Varför går det inte att fixa en akut tid när jag har sådana besvär?!
Inget utav det jag sagt verkar gå ända fram! Jag vet inte vart det brister någonstans heller? Så det är väl bara att ringa kirurg avd imorgon igen & försöka få någon som helst klarhet i detta!


Kommentarer
Postat av: Renée

Usch vad trist att behöva vänta... När man befinner sig mitt uppe i allt så blir ju ALLT så himla jobbigt! Minsta lilla får en att bryta ihop! Hoppas verkligen operationen inte drar ut för länge på tiden. Hoppas oxå att du (trots värken) kan sitta lite ute i vårsolen och ha det gött! Kramis på dig!

2010-04-08 @ 10:46:12
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0