God morgon

Sitter å väntar på att efter tio med Malou Von Sivers ska börja..

Har vaknat till vakna med the voice, med Paul Haukka, Josefin Crafoord & Jakob Öqvist. Jonas var där bla annat idag från skansen men jättespindlar! Läskiga var dom!

Sen var Olle Waller där & svarade på lyssnarnas  & tittarnas frågor om sex. Man undrar ibland vad folk har för funderingar. Det var en kille som ringde in & undrade om kunde förstora sin penis & om han rekommenderade det. Helt galet! Killar har fått det där om bakfoten att vi tjejer är tillsammans med en kille för storleken. Men det har inte med det att göra överhuvudtaget!!

Men det fick han som svar också av Olle & att många av dom metoder som finns ger inte dom resultat som lovas..

En underbar dag idag! Solen strålar ute... Vakande utan huvudvärk idag också, men det höll på att bli ett migrän anfall. Så det var tur att jag lag mig när jag gjorde & då är det mycket svårare att bli av med den!

Efter Malous program blir det att ta sig ut på tomten & njuta av solen & våren, men en kaffe...

Vad ska du göra idag?



Kommentarer
Postat av: EDSmamman

Har precis varit ute på en promenad med Roffe, jätteskönt men nu ska jag vila, sen en kopp kaffe och kanske kanske en muffins ;-)

2010-04-14 @ 11:39:22
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0