Det var en kyckling





som hette Gullefjun å skulle gå på promenad.
Solen lyste & allting var så skönt, tills han mötte en tornad.
Det var Nellie som skulle leka bus, & var lite glupsk idag.
När hon lekt med kyckling Gullefjun
 var bara smulor kvar!



Så här såg Gullefjun efter Nellie´s framfart...
Det var intemycket kvar av honom :(

Hittade honom på golvet hos Laila i vardagsrummet, trodde det fört var en tulpan, när det inte var det så trodde jag det var en påskfjäder men inte det heller, så inte förns jag lyfte upp spintet & undersökte det kunde jag konstatera att det varit en söt liten kyckling..


Kommentarer
Postat av: Renée

HAHAHA!!! Jag skrattar halvt ihjäl mig! Tänk vad hon har "jobbat" med att förstöra den! Hon kanske tyckte att påsken var över... Kramis!

2010-04-07 @ 10:45:17
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com
Postat av: Allt om EDS

OOh, vilken totalslakt. Stackars gullefjun! ;)

2010-04-07 @ 11:52:15
URL: http://alltomeds.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0