Nu håller värken på att ta över..!

Idag efter jag varit på promenaden var huvudvärken värre & det molade i kroppen. Så tänkte att jag skulle ta fram min spikmatta. Det vart mycket bättre i ett par timmar, men sen blev det ännu värre än det var innan! Vet inte om det berodde på att jag har varit sjuk & min EDS? Eller om det bara har med EDS:en att göra.. Men tror att det är kombinationen...

Kul är det inte i alla fall!! Hoppas att det har lagt sig tills i morgon... Får försöka sova bort det...

Nu ska jag i alla fall släpa mig till sängen för nu tar värken över fullständigt!!..

God natt, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Tyvärr fungerar inte mattan riktigt som reklamen säger. Dessutom så kan den göra mer skada än nytta genom att stimulera fel akupressurpunkter. Skrev om det i min blogg

http://blogg.kattarina.se/#home

2009-09-12 @ 17:40:29
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Renée

2009-09-12 @ 21:08:34
Postat av: Renée

Jag har använt min matta ett tag nu. Numera ÄLSKAR jag den men ibörjan var det ett rent helvete. Jag fick så jäkla ont efteråt så jag trodde jag skulle gå åt. Så jag började lite försiktigt med typ 10 minuter en gång i veckan. Sen känner man när kroppen har vant sig. Jag måste säga att den faktiskt hjälper men det tar som sagt ett tag.

Hoppas du märker skillnad om ett tag!!! Kram!

2009-09-12 @ 21:13:05
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0