Parkeringstillståndet är iväg....

Nu har jag äntligen gjort slag i saken & fått iväg mitt tillstånd till ett handikappsparkering. Inte en dag för tidigt! Shit vad jag har dragit ut på det! Men det har varit sååå mycket annat runt mig som har tagit min energi för att orka ta tag i det. Men nu äntligen är det på väg, så får vi se om det går igenom?...

Men är fortfarande mycket irreterad hur mycket dom kunde ta betalt för fotot jag var tvungen att ha för det tillståndet. Det är rena rånet! 229 kr för 4 foton & man behöver endast ett.

Håll tummarna nu för att ja ska få det!...


Kommentarer
Postat av: Renée

Det var jävligt dyrt måste jag säga... Själv betalade jag 99 för fyra kort. Å sen fick jag betala 300 för att lösa ut tillståndet. Det kanske inte du behöver. Håll tummarna! Kram

2009-11-02 @ 08:57:57
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0