Mår illa, så ont har jag!

Nu har jag så ont att jag mår illa!!!

Jag har så ont i musklerna vid skuldran, upp i nacken sen strålar det ut i armen! FY FAN! Orkar inte med mig själv längre. Huvudvärken försvinner inte heller. Har tagit diclofinac, men det hjälper inte, Elin smorde mig med heat lotion men det hjälper inte heller. Har nackkragen på mig men inte ens ddet gör någon värkan nu...

Så nu återstår det att sova!

Så tänker lägga mig nu så att det kanske är bättre i morgon när jag vaknar...


Kommentarer
Postat av: Allt om EDS

Hoppas det känns bättre efter att du fått sova lite. Annars tycker jag att du ska gå till en sjukgymnast och se efter ifall det finns någonting att göra. Ibland kan det vara en låsning i revbenen som startar en sån där ond cirkel, och då kan man faktiskt åtgärda det genom att trycka bort låsningen. Hoppas det löser sig snart!

2009-11-25 @ 09:08:36
URL: http://alltomeds.bloggagratis.se
Postat av: EDS mamman

krya på dig vännen!



Vad söt hon är jane! kommer dom bättre överens snart? det brukar ju ta ett tag, nån vecka eller så...



Vila ordentligt nu. Kroppen behöver det. Kanske har du varit lite för aktiv på sistone och att det är därför som du är så dålig nu.



Kramar om dig

2009-11-25 @ 11:01:09
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0