Ljuslykta & presentpåse

Var över till Laila idag med en liten present till henne som tack för att hon har hjälp mig så mycket. Vart bjuden på fika där också, trevligt trevligt som alltid! :D

Presenten & påsen tillverkade jag själv....


Presentpåse

Färdig....


Materiel:
Presentpapper, tejp, sax, paketsnöre & "vanligt" papper...

Ljuslykta



Materiel:
Drinkglas, sand, glasfärg, pensel & ljus.

Tycker att det är mycket roligare att ge bort en present som man har gjort själv. Än att man ska köpa något bara för köpadet skull. Det är inte så komplicerat som man många gånger tror att det måste vara.

Vill ni veta mer hur jag har gått till väga så fråga gärna så svarar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0