Fan vad en beasås kan ställa till det!!

Jaha nu är det natt igen & det är på väg mot söndag...

Fick ta hand om Theo medans hans mamma var iväg en stund på eftermiddagen.. Känner mig hedrad! Nu har vi ätit kyckling & ris till middag, men glömde bort att jag inte tål béarnaisesås! Eller jag vet att jag inte kan äta sån som man köper färdig på burk eller påse, men detta var pulver... Så tänkte inte så mycket på det förns efter en timme maten!

Så nu har jag mer eller mindre suttit på toan hela kvällen, så har ursäkta mig men inget kvar av middagen i magen!!

FY FAN VAD ONT DET GÖR!!!!

Länge sen jag hade så här ont i magen! Hade nästan glömt hur det kändes Men det var sista gången jag åt pulversås. Inte för att det händer så ofta annars heller, men ändå! Det är inte värt det! Sen är man svullen & öm så länge efter oxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0