Detta är som mer än en arbetsdag, träning & lite till för mig!

Eftersom jag redan var på gång & hade klätt på mig så passade jag på att ta en promenad men hundarna.. Ringde min granne på vägen hem & talade om att veterinären inte var där... Då ville hon följa med mig på min runda, så hon gjorde oss sällskap men det var ytterligare en annan som gjorde det... Tarzan :D Det var länge sen nu han följde med på en promenad... 

Och eftersom Tarzan var med ville jag inte gå på den större vägen.. Så vi tog grusvägen runt i stället, den är mycket trevligare dessutom. Men brukar inte gå den på kvällen själv för det är MYCKET svart! Men när man har sällskap tänker man inte på det....

Den tog lite längre tid mot vanliga fall eftersom L har svårt att gå. Men det gjorde absolut ingeting! Tvärtom, tycker att det var mycket kul att hon ville göra oss sällskap. Vi har pratat om det si så där 1 år... Men det har inte blivit av, så det var dax nu! Så nu har vi gjort det & det lär bli fler gånger :D Hoppas det i alla fall... Eller vad säger du L? Alltid trevligt att få sällskap...

När jag hade vilat ett par timmar på soffan så sökte Bazze kontakt. Så tänkte att ja har inte haft orken att borstat dom på ett tag, så det behövligt! Då utav farten så klippte ja håret på tassar, svansen & tovor som blivit.. Så nu är jag HELT SLUT! Som vanligt blir det för mycket!!...

Det är det inte många som kan förstå hur man kan bli så slut & ha ont överallt utav en promenad, borstat hundarna & lite annat pyssel, med vila emellan! Men så är det för oss med EDS, pga att musklerna går på högvarv HELA tiden & får aldrig vila mer än när man ligger ner. Så är det.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: De låter bra tycker jag!! Njaa de är väl bättre nu. Men ramlade av hästen för en vecka sen, och gjorde mig riktigt illa! :/



Vi kan prata mera om de sen.

JA DE kan vi göra :) skulle vara lite intressnat! Vi går ju bara om varandra hela tiden.. :/

desamma. Puss <3

2009-11-05 @ 14:02:24
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0