Blöta utanpå, men torra på insidan.

Kände mig inte ok idag när jag vaknade....

Somnade om på soffan & vaknade alldels svettig! Det visade sig sen att jag hade feber så det var inte så konstigt. Känns lite bättre nu.... När R & barnen lämnade tillbaka Bazze så stannade dom på en fika. Medans Bazze & Nellie lekte som galningar. Till slut fick jag sära på dom. Annars river dom hemmet. 

Har i alla fall tagit en ½ tim promenad med hundarna nu på kvällen i regnet. Vi var minst sagt dyngsura när vi kom in igen, men torra på insidan. Fick dock gå denna utan Elin, men det gick de med... Man rensar huvudet då & kan koncentrera sig mer på hundarna. Det gick jättebra, dom gick exemplariskt brevid mig. Fick säga till några gånger i början, men sen gick dom som jag ville.

SÅ STOLT!

Nu ska jag ta å krama kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0