Är detta ett liv?!

Fick chocken igår när jag vaknade & tittade på klockan!

Jag somande vid 24 tiden & när jag vaknade så var klockan 17.26 på e.m!!! Så sov sammanlagt 18 timmar! Då kan man snacka slutkörd! Så jag var inte vaken så många timmar igår eftersom jag låg på soffan & halvslummra sen somnade jag vid 24 tiden igen. Gick sen upp 13.30 idag (var upp å kissade hundarna i mellan).

Fortfarande mycket ont i högersida (arm, hand/fingrar, axel & nacke). Så det är kämpigt att ta sig igenom dagarna... Just nu är jag för pigg för att sova men för trött för att orka göra något. Sen gör det ju ont HELA TIDEN! Så man tappar humöret & orkar inte riktigt med sig själv...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0