Äkta kärlek

Nu på kvällen/natten har jag tagit tid åt Tarzan, då myser han! Han är för övrigt nu MYCKET social. Nu är han en social katt annars oxå, men nu är det mer än vanligt... Så det är kul att umgås med honom, det är ju därför jag har honom. Tog å borstade honom, men han hade inga tovor som tur var :S Sen tog jag fram fiskspöt med en råtta i änden. Den tycker han om :D Han använde även tuneln för första gången idag :D Trodde inte det skulle hända. Har den mest för Jane så småningom.. Eftersom hon kommer vara innekatt den första tiden.





Myskatten ♥
När han låg så här så såg man verkligen hur stora tassar han har.
Vet dock inte om det framgår på bilden...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Vill, vill vill ha en katt ju, nu har både du och Malin petat i min kattsugar-tarm såhär på fredags förmiddagen... :-( Fast jag vet ju, ingen av vare sig mig eller dottern tål ju katt, får nöja mig med grannkatten, hoppas att hon kommer och parkerar sig i stolen idag igen, gooooooos-sugen blev jag ju!

2009-11-06 @ 10:53:15
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: usch, ja de är verkligen irriterande!! USCH!!.. vad skulle du göra hos Vet?

Ja vekligen... vi måste bestämma en dag nästan :P <3

2009-11-06 @ 11:27:28
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0