Jag som modell i olika stilar.....

Shit vad svårt detta blir!!
Ja som sagt så tog vi bilder igår, det var inte 100 utan närmare 300st!
Dom har jag nu valt ut 91st av som nu ska bli ännu färre.... För att inte tråka ut er!
Så inte undra på att man hade/har ont överallt!!!!
Men så j*vla KUL!
Vill mer.... =0)

Nu har jag valt ut några, så det får bli lite pö om pö...
Vi hade 4 olika karaktärer.
Sen pga av värken i bäckenet & ryggen så var jag tvungen att ta av pumpsen mellan fotona....
Kunde i ens bara stå i dom =0(

Fotografierna är tagna av min Elin & retuscherade av Madeleine. (men tar bort röda ögon, beskär bilden. Men dom är naturliga!).

Bild 1

Första bilden av alla.

Bild 2
Lite mer närbild.....

Bild 3
Nu hade skorna åkt av ;0)
Barfota utan skor ska jag vandra med dig.......

Bild 4
Vid denna bild fick vi räkna till 3 för att jag skulle kunna stå i denna pose =0)

Bild 5
Nu har jag bytt outfit. Halsbandet som jag har på mig har jag tillverkat själv.
Inte för att det kanske syns så bra....

Bild 6
Ja bilden få tala för sig själv

Bild 7

Bild 8

Bild 9

Bild 10
Gillar dessa pumps såååå mycket!!!
Dom har varit med om en HEL del oxå..... ;0)

Bild 11
Ny outfit!
Nu en hel omvändning från socker söta prinsessan till bitchen! :P

Bild 12
Denna är en av mina topp 3

Bild 13
Snygg va? ;0)


Bild 14

Bild 15

Bild 16
Trots att vara en "bitch" så kan man vara söt ;0)


Väntar med den sista stilen tills i morgon..... =0)
Detta är från 300 bilder till 91 till 16 bilder, sjukt svårt!
Vi hade jättekul när vi gjorde detta & fick mersmak.....
Så får se vad det blir nästa gång ;0)

Fick du någon favorit?







Kommentarer
Postat av: ElinPelin

sv: du är det finaste någon kan få Madeleine!

Vi hörs senare idag :) <33

2009-05-25 @ 07:49:20
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej igen, "Princess"! =0)

Häftiga bilder! Jag gillade bild 7, den var så mjuk och förmedlade så´n skön glädje på nå´t vis. Och bild 12, förstås. Den var skitbra!

Kraaam

2009-05-26 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0