Njut av vad naturen erbjuder!

Shit somnade på soffan kl 22 vaknade nu 01.30...

Ruedee har varit här med Simon idag, hade glass med sig. Mums!
Efter det insåg jag att mina minipenseér höll på dö, dom jag köpte för någon vecka sen.
Så planterade ett par st av dom som såg värst ut, verkar som om dom kommer överleva...
När jag var ute så kom grannen förbi, vi kom å pratade om all mossa som jag har på gräsmattan.
Då gick han & hämtade mossmedel som dom  annvänt, det blev svart bara efter en liten stund. Häftigt!
Sen berättade ja att jag har fått klagomål utav hyresvärden för gräsmattan, har försökt säga som det är att jag har svårt att klippa.
Då erbjöd sig han att hjälpa mig med det samtidigt som han gör sin, vi bor tomterna brevid varann.
Mycket snällt!

Sen tittade jag på Laila´s blommande körsbärsträd, såå otroligt vackert!

Ni ska få några närbilder också, för detta är ljuvligt att få se på!



                                                                                      Njut nu medans man kan!

Fick med några vitsippor också

Dom är ju så söta!
Tänk vad mycket naturen erbjuder oss, hur den är skapt.
& vi uppskattar den oftast inte ens, eller tittar oss om.
Men tänkte med dessa bilder ge er smakprov på allt som blommar nu & händer i naturen.
Det är värt att ta en omväg för att få se allt som slår ut nu & blommar!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0