Somnade klockan 20.00! Men en hel del blev gjort...

Sååå sjukt trött!!!
Igår när jag satte mig vid datorn, skulle jag bara kolla på Hitta hem, efter det måste jag ha somnat.
Då var klcokan 20.00... Vaknade vi 24 tiden men var då för trött för att flytta mig så somnade om, vaknade igen vi 04.30 flyttade då mig till sängen & somna om igen...
Är man trött eller trött...
Jag var så slut i hela kroppen..

Ruedee kom vid 9 tiden på morgonen för att hjälpa mig hemma, framförallt med garedinerna.
Nu pratar vi alltså om onsdag...
Så fick en del gjort, gradiner byttes i vardagsrymmet, tvättade gardinerna i sovrummet & upp med dom igen.
Sen när vi kom till köket där det var ja var mest behov utav hjälp.
För dom panelgardinerna skulle läggas upp, så vi stryker dom mäter, nålar & ska sy.
Men då säger symaskinen upp sig!!....
Vad less jag blev, vi beslutade för att Ruedee skulle ta hem do till sig & göra ett försök.


Vardagsrummet


Tyvärr missade jag att ta bilder innan Ruedee tog nera gardinerna.
Men dom var vinröda, kort kappa & långa längder.
Så här såg de då ut utan dom.


Så här blev det med gardinerna, funderar på att sätta ljusrosa bakom sen...


En annan vinkel, var svårt att ta kort när solen låg på...
Men så skönt att få in ljuset!


Böt ut från orange sand till vit, sand satt i ett rosa ljus, lag dit  snäckan & stenen.
Glaskupan står på en stubbe.
Vad så lite kan göra mycket....

Köket får ni bilder på senare när gardinerna är klara.
Men så skönt att ha vänner som ställer upp & hjälper till.
Blir en så otrolig skillnad!
Tack Ruedee ♥

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Snyggt!

Visst är det kul att fixa hemma? Tror det är lite extra viktigt när man som du och jag tillbringar nästan all tid hemma. Då är det skitviktigt att det är fint och att man trivs!

2009-05-08 @ 14:27:38
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0