28/5 -09

Känns som dagen efter idag...
Fast det inte ens är det... =0(
Helt slut i hela kroppen, värker överallt!
Det var ju tur att jag hade hjälp med allt!
Killarna hade ordnat med bord för att ev kunna sitta ute dagen innan. ja & klippt gräs....
Farmor hade bakat smörgårdstårterna & fikabröd, faster Åsa hade bakat kladdkaka.
Så jag var bara, men det räckte...

Har haft besökk idag av min 2:a faster som inte kunde komma igår.
Så nu har jag firat i 3dagar i rad =0)
Trevligt!

Men sen resten av dagen har jag legat i soffan...
Chirs & Oscar kom förbi & tittade på film med mig, sen...
Råkade somna ifrån detta inlägg :O
Gissar att det var för att det var en slut körd Madeleine.
Har ju inte sovit så mycket på senaste tiden..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0