Banakde på dörren klockan 10.00??

Ja så vaknade jag på soffan klockan 05.00...
Det var som Oscar sa, "du kommer somna på soffan"....
& det hade han ju alldeles rätt i!
Har ju varit ett antal nätter nu utan sönm eller i alla fall väldigt lite!!
Men idag väcktes jag utav Ruedee knackade på dörren....
Gnuggade ur sanden ur ögonen, sen var det bara att kliva upp...

Så frukost, sen för att utnyttja tiden jag kan få hjälp så satte jag henne i arbete ;0)
Hade fått en blomma i present som skulle ner i rabatten, så så började med det slutade med att hela baksidan vart klippt....


Det vart så fint!
Tack så mycket för hjälpen!!!

Nu kan man vara ute på baksidan igen =0)
Sen efter det invigde vi mitt nya bord =0)
Då fick vi sällskap....
Av Cris & Oscar...
Men snart var Ruedee tvungen  att jobba vidare...


Kommentarer
Postat av: sussi

Du har verkligen riktiga vänner!!!

2009-05-30 @ 23:07:59
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0