Mycket slit & skratt, men inte nog med det.. ;0)

Ja det blev  en snabbvesit hos Annika..
Mycket skratt....  & slit!
Tror eller ej men sesongens första rabarberpaj.. =0) Sååå god!

Tyvärr vart mitt minne fullt, så kommer fler bilder sen ifrån Annika.
Men några bilder vart det =0)
Här står Kerstin vid sin kruka & funderar hur hon ska få loss den...


Här ger Annika en hjälpande hand & förklarar hur man kan göra.
Men kan ju säga det att det var nu det riktiga jobbet kom, att få loss grejerna i formarna!


Här kämpar Karin med sin kruka.
Jag var mycket glad över att inte gjort sådana stora saker pga av att min kropp värkte överallt!


Ja vi hade inte räknat med att det skulle vara så svårt, men skönt att man kan skratta åt det! =0)


Nu har Karin fått loss krukan, men nu är det bara korken kvar i botten...
Proffset är & hjälper till.


Så här såg den ut sist....


Så här blev resultatet utav min skapelse till värmeljus, fler bilder följer....


Från en annan vinkel...


Närbild på mitt hjärta.
Mycket nöjd med denna, överträffade mig själv.
Tyvärr så fick jag inte med mig tavlan hem pga av knappt med tid.
Så vi hann inte få dit hänget.
Så ni får hållas ett tag till....

Dom andras fina skapelser finns det bilder på, men dom har Annika.
Så fort jag får dom lägger jag upp dom.
 
Dagen avslutades med rabarberpajen ute...

Så god!


Annika till vä & Kerstin till hö.


Underbart, grönt ute.... Blommorna blomma i rabatterna, ljuvligt!

Ni kan gå in på Annika´s hemsida
www.krukorochfat.dinstudio.se
Det är hon som har hjälpt oss att skapa & delat med sig av hennes kunskap, & det hon brinner för.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Madeleine!



Återigen, vilka underbara bilder och vilken härlig blogg! Imorgon tisdag, åker jag till Berlin! Lämnar rapport senare!

Kram

Kerstin

2009-05-18 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0