Min valborg...

Ja är så att jag inte planerar allt för mycket inför högtider som valborg bl.a...
Så kollade av dagen innan vad som hände runt omking, men bestämmde mig för att vara hemme hos mig.
Ruedde & hennes barn Kim & Simon hade inget för sig så då bestämde vi att vi grillar ihop hos mig.
Inte något avancerat utan umgås och ha trevligt....
Sen samma dag vart det så att även Åsa min faster & kusinen Alexander gjorde oss sällskap.

Det var full fart hela dagen, med förberedelser inför kvällen.
Hade tänkt att få sova ut lite på morgonen så ja skulle orka med kvällen, men det tyckte inte Bazze & Nellie...
Så tidigt blev det...
Drama vart det när vi skulle gör maten, strömmen går hemma hos faster, hundarna smiter & Alexander ramlar.
Vilket gjorde att tidschemat sprack, vilket kanske inte är så ovanligt..
Mendet gjorde inget...

Det var god mat, trevligt sällskap & vi fick se majbrasan.
Som tur för mig så finns det en på området där jag bor så det var lätt eller hyffsat lätt att ta sig dit.
VNär vi kom hem satte sig barnen framför tv & vi drack lite vin.
Helt sjukt, senast ja gjorde de var på nyårsafton...

Men det vart inte så sent, efter en lång dag var alla trötta.
Ruedde, Kim & Simon sov kvar här...

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0