Skön dag i solen

Idag har jag ännu en dag kunnat njuta utav solen...
Frukost ute i solen, sen åkte bikinin på =0)

Så lägger man sig på gräsmattan för att vila ryggen & få lite sol på baksidan, då lägger sig båda hundarna på mina ben mitt i stekande solen...
Som ja sagt tidigare är dom inte som andra hundar... =0)
Men det är jag glad för ;0)

Sen blev jag bjuden på pizza utav Laila, så först en sväng för att handla och sen äta. Även hennes väninna gjorde oss sällskap eller så var det jag som gjorde dom sällskap det beror hur man ser på saken ;0)

Nu har jag slappat i soffan, men börjar bli trött i ryggen så ska lägga mig ner nu.
Hörs i morgon...
Kram på er!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0