Soffpotatisarna....

Har inte gjort någonting idag!
Har ingen ork eller lust.....
Tycker synd om Nellie, men hon har legat med mig i soffan hela dagen & grisat....
Som en liten Prinsessa =0)
Men har haft lite lydnad med henne, blir sååå stolt! Hon är  så duktig!
Tränat sitt- till ligg & från ligg- till sitt. Sen krypa, rulla & ögonkontakt.

Men är trött, fryser & har ingen ork i kroppen. Så fort jag slår i minsta lilla eller gör något värker den....
Så har suttit & legat i soffan in princip hela dagen, men på kvällen kännde jag mig ensam.
& som tur var va Elin hemma, så hon gjorde mig sällskap =0)


Elin & Nellie


Alltid ligga så trångt som möjligt....




Här sitter/ligger vi alla tre & myser i soffan till High Shool Musical 1
Kan man kankse tycka är en ugndomsfilm, men allt som
innehåller dans & musik är bra! =0)
Eller hur Elin? ;0) 

Nu är kl 03.04 & i morgon är planen att jag & Elin ska fotografera.
Denna gång för en gångs skull mig =0)
Vi ska försöka få tille n bild som kan vara med i tidningen.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

sv: jaa jag är faktiskt riktigt blond. Men kan vara uunderbart smart ibland också måste jag erkänna :D hahaha!



vilka fina bilder, och JA allt som innehåller musik och dans ÄGER, och utklassar allt annat :D hihi..

Jag älskar dig Madeleine, hoppas du vet om det ! <333

2009-05-23 @ 09:50:30
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Tanja

fin blogg :D

vad ska du göra idag då?

2009-05-23 @ 11:48:10
URL: http://taanjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0