Sofias dag

Fick ta en tupplur på eftermiddagen för att orka med Sofia´s uppvisning.
För idag var det hennes stora dag!
Hon har gått en termin på acrobatik, så ikväll skulle hon & dom andra visa upp vad dom lärt sig.
Jag vet att detta låter löjligt, men Sofia var bäst av alla i hennes grupp.
Det beror på att hon är så ambitös & övar väldigt mycket hemma.

Var lite besviken på kvalitén på dom andra dansarna, tråkig koregrafi & låg nivå.
Inget hände, man vart inte övarraskad =0(

Saknar det grymt mycket, dansen!!

Inga bilder tyvärr, det var jag som höll i videokameran.
Så hoppas jag kan få några av dom andra sen så ni får se.

Nu måste jag i säng, ont överallt & sååå trött!!
Tidigt blir det i morgon, Ruedee hämtar mig vid 8.30 tiden.
Då bär det av mot smärtkliniken på Dandryd....

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0