Det vart en kort dag... & är frustrerad!

Denna dag har inte varit så innehållrik som väntat.
Vaknade av att telefonen ringde vid 12.00 tiden...
Men det blir ju så när man gör något, då blir man extremt trött & sover, sover & sover....
Inser då att båda hundarna smygit sig upp i sängen..!
Så ner med dom, sen är man ju tvungen att ta sig upp, för dom ger sig inte..!
Ner i soffan, avslutade samtalet en ca 40min senare....
Sen låg ja där jag låg somnade om, vaknade till & sen ja etc....

Sen vaknar jag vid 16.30 tiden av att jag somnat till igen...
Det väker i kroppen & känner tröttheten. Som man kan göra efter något man gjort, ex som man inte är van vid & inte hör till vardagen. För att försöka förklara känslan...

Just nu känns det som att det har stannat av, blir inte bättre & gör jag inget ansträngade eller sitter, står längre stunder så är det ingen skillnad.
Men gör jag det som, vardagliga saker som man inte slipper undan, som laga mat, tvätta etc så räcker det för en dag!
Det gör mig frustrerad...
Saknar mina promenader med hundarna.... =0(
Vill kunnna ta någon ridtur & njuta.
Nu kan man inte ens det!
Hur länge ska detta hålla i sig!!?
Sen tvivlar man ju på sig själv också... Vilket inte är kul!
Behöver chaufför överallt, tror min granne på 83 år är piggare än jag!  =0)

Ska säga till henne på smärtkliniken att ska vi fortsätta så får hon läsa på om EDS, för annars kan inte hon hjälpa mig!
För om man inget vet så, ska man gissa sig fram då eller?!
Tröttsamt!!

Nu är kl 01.00, lovade mig själv att lägga mig innan 02.00 idag så nu är det dax!
Natti natti...

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia Mamma med Mera

Hejsan. Tråkigt att du inte blir bättre... men det kanske måste få ta sin tid. Ja du måste nog ta ett snack med läkaren på smärtkliniken... fattar inte varför dom inte är mer pålästa, om jag tänker mig själv som läkare så skulle jag göra allt för min patient... fasiken!! min tandläkare hade till å med läst på om EDS och skrivit in det i mina journaler där när jag kom. Hon var väldigt sympatisk och jätteförsiktig när hon skulle bedöva. Jag ska sätta in tandställning och måste dra 2 tänder (har dragit den ena) och till å med skickade mig till läkaren för att kolla mitt hjärta då dom sa att eds patienter ofta har blåsljud på ena klaffen och då kan bakterier komma ner i hjärtat "typ" när man är i tänderna och grejjar så man kan behöva en kur med antibiotika. Det var mer än vad jag visste....



Stå på dig!!! Kram P

2009-05-19 @ 14:02:21
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0