Stolt över min syster! Njut av bilderna som vi gjorde utav utsikten...

Började denna dag med att vakna med huvudvärk....
Alltid lika roligt!! NOT!!!
Så inspirationen till det jag & Elin hade pratat om dagen tidigare att ta foton på mig &
göra om min bloggdesign försvann helt!
Men hon kom över en stund & pratade...

Sen var det ju Felicia som skulle ha sin dansuppvisning idag...
Vilket jag såg fram emot, några timmar innan fick ja meddelandet att vi sulle äta hos mig. Men inte bara det, utan hennes mamma skulle laga maten dessutom =0)

Sen dök farmor & farfar oanmälda upp, hjälpte mig att sätta upp grinden på framsidan, skönt!
Passformen var inte den bästa, men ska be min bror om hjälp med det.

Sen vart det brottom iväg..
Fullsatt sal, sjukt mycket folk! Det var jag, mamma Lisa, kompisen Emma, bror Jonas, farfar, farmor & kusinen Josefin som var support teamet till Felicia.
Vi fick en show av blandad pott.
Men sååå stolt över Felicia!

Efter det så bestämde Felicia att vi skulle ta en fika, så ja, hon, mamma Lisa & kompisen Emma, gjorde det på en resturang.
Satt ute, med utsikt över havet, Så rofyllt! Tänkte ni skulle få njuta av lite det vi fick...


Utsiktet ifrån altenen vi satt på....


Skulle inte viljka byta bort något med att inte bo nära havet!
Sååå rofyllt & vackert!


Tror kl var ca 19.30 när denna togs, helt otroligt..
Förr var det så att man kanske kunde sitta ute på min fördelsedag i slutet av maj.


Emma till vänster & syeter Felicia till höger.


Här är dom igen fast i omvänd ordning, om ni undrar så är Felicia kamoflerad sen dansuppvisningen.
Gick tyvärr inte att ta bilder där, så de fick bli efter.


Tykcte att ja skojade till det lite nu :P


Är uppvuxen vid havet & vill fortsätta att vara nära det.
Det ger en ro, frid & frihet!

Hoppas ni kan även njuta av dessa bilder & kanske drömma er bort en stund, till kanske gammla minnen?
Känna viden i håret, känna doften av hav & höra de rogivade ljudet.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Saknar havet något fruktansvärt. Tills i höstas bodde jag i alla fall vid en sjö så jag såg vatten hela tiden. Nu känns det som om jag kvävs utan vatten. Det är en speciell känsla; frihet, att bo vid vatten!

2009-05-10 @ 15:22:19
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0