Sååå synd om min Prinsessa!!! =0(

Vi skulle ju ta oss till stallet & idag med Elin´s moppe....
Vilket jag såg fram emot, för att få återuppleva ungdomen =0)

Men Nellie ville inte riktigt..
Så vi försökte, körde mycket sakta etc...
Men hon fortsatte sträta emot, så för att inte hon skulle strypa sig så satte jag kopplet i selet men efter 100m.
Då gick det inte så vi stannade, då hon hoppar då på Elin, vi säger då att hon får oxå åka moppe upp till stallet.
Då upptäcker jag blod på Elin´s tröja, men vart kom det ifrån..?
Vi upptäcker att hennes tass blöder..
Vi vart såå ledsna & arga på oss själva.
Så Bazze sprang & vi andra 3 åkte moppe...

Men när vi sen kommer till stallet så börjar jag undersöka närmare, då visar det sig att det är alla 4 tassarna!
Jag & Elin bryter ihop!!!!
Hade så sjukt dåligt samvete!
Men det var ju bara att ta hand om henne då, det var värst i fram.
Hon var sååå snäll, bara låg där.
Så när vi fått på alla tassar var hon gald, viftade på svansen & pussa mig.


Detta var innan vi gav oss iväg.... Handikappmoppen ;0)


Här lag hon sig efter resan upp & vila tassarna....


Här ligger Bazze & pustar ut...


Här ligger min stackars Prinsessa & blir ompysslad...


Sen fick Ronja & Moi vara med oxå, så söta....


Söta, goa, snälla Tempus ♥


Så här såg hon ut sen... Om plåstrad.


Nu håller vi på att göra oss klara för hemfärden...


Ja nu är vi färdiga för färd hem =0) Bazze försökte hoppa på oxå, men han fick tyvärr inte plats.


Nu när vi sitter på moppen, kryper Nellie upp i knät på Elin. Så hon fick köra med en hand.
Men Nellie mös ;0)


Bazze i farten brevid.....


Nu är vi hemma, med inte bara trötta hundar utan en jättetrött matte!!
Dramatik på Håtö....


Kommentarer
Postat av: anonym

korkat...

2009-06-22 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0