Nu har jag listat ut vart blodet kom ifrån..

Upptäckte vart blodet kom ifrån som jag fann på ena kudden för 2dagar sen, Nellie löper... (vet inte om jag har nämnt blod "fyndet"?). Men som sagt var Nellie den skylldige.
Hon har smygit sig upp i sängen där hon INTE får ligga!!!
Men blev avslöjad kan man säga, hihihi.....
Men det som är mest förvånande är att Bazze inte ens lyfter ögonbrynet åt det!
Hon är helt tokig & smörar för honom, han flyr & vill ha hjälp utav mig.


Nellie till vä, Bazze till hö. Ja här ser ni hur intresserad Bazze är... Eller inte!
Typiskt ansiktsuttryck för Nellie =0)

Hade tur att få hjälp av Elin & Jolene med Bazee & Nellie, dom tog ut till åkern så under 1 timme fick dom springa av sig.. Vet inte vilka som var tröttast? ;0)
Tack för hjäpen tjejer ♥

Love Madeleine ♥


Kommentarer
Postat av: ElinPelin

sv: jag kan tala om att jag var DÖD ;) haha ! <3

2009-05-11 @ 11:42:24
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0