Hur löser man det på kryckor?!

Sen hde jag problemet med hur jag skulle få borden ifrån baksidan till framsidan, med tanke på vädret så vet man ju inte hur det blir.
Men ja utgår ifrån att det är sol =0)
Så då måste man gadera sig, så har lånat ett bord av grannen & stolar för att få plats.
Sen var det så att gräset vuxit så pass att det kanten på rabatten började försvinna...
Så hur löser man det när man går på kryckor?!

Men det var precis som om Chris (grannen) hörde det för i samma sekund som jag hade tagit fram trimmern, så stod han vid trappen =0)
Men även en kompis, Oscar så då var mitt problem löst...
Osckar klippte gräs, medans Chris rensa runt rabatterna.


Här i fullt arbete, Oscar till hö. Chris till vä.
Sen efter det så var även borden på framsidan.




Man får akta sig för denna kille ;0)


Oscar & Bazze, dom skämde bort hundarna hela kvällen...
Hur goa som helst var dom med mina änglar!
Men det var svårt att få ett fotot när dom inte kunde sitta stilla....


Ja som sagt det var svårt, men min hundar var helt galna i Oscar & Chris!

Mycket tacksam för hjälpen!
Tack Chris & Oscar!!

Sen fick man datorn rensad på massa skit som gör att den går långsamt på köpet...
Ska nog bjuda hit dom oftare ;0)
Vilket var väldigt skönt!! Man blir så trött när det går segt!

Bjöd in dom efter det, så då vart det pizza & film....
Trevligt med sällskap.

& nu är man 25 år..... Eftersom klockan är över 24.00.. =0)
Så det ska bli en kul dag imorgon & massa smörgårdstårta =0)
Det bästa jag vet!!!!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 22:11:05
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: sussi

GRATTIS!!!!

2009-05-27 @ 23:47:40
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: leo

GRATTIS! (lite sent,men vill skriva d här oxså med alla 2a ;) . )

2009-06-01 @ 15:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0