Har du något förslag?

Nu ska jag snart åka iväg till apoteket....
Ruedee kommer & hämtar mig & hundarna.
Har ringt till vårdccentralen om ett nytt recpept med rätt styrka.
Så hoppas att det har hunnit kommit in till jag kommer in.

Dr Tuvesson från smärtkliniken ringde i morse för att kolla av hur det gått med medicinen.
Jag sa som det var & hon ökade dosen frånn 25mg till 50mg.
Så hon kommer singa igen om en vecka.
Kom tyvärr mig inte för att säga till att hon bör läsa på om EDS.
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det?
Hade varit lättare när jag var där att lämna ett häfte med info som jag har.
Har du något förslag?

Nu ringde Ruedee, så fick brottom....
Men vi hör senare...

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Ja,det är skönt att veta men samtidigt så har jag tagit det väldigt hårt. Först förstod jag inte att jag hade EDS men nu efter några månader så kan jag verkligen inse att jag har denna sjukdom,har så svårt att acceptera den..men jag börjar så smått göra det nu för jag inser ju att jag har stora problem dagligen. Man kan ju inte försöka fötränga det hela tiden...=(



Min omgivning har tagit det ganska så bra. Klart dom är oroliga vad som kommer ske men dom är ett väldigt bra stöd. Hur har du det med hjälp och så? Har du någon läkare som har hand om dig som kan EDS?



//Mathilda

2009-05-20 @ 20:19:39
URL: http://thildasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0