Efter få timmar sömn

Ja många timmar vart det inte i natt, tittade på klockan sista gången 04.30...
Ruedde kom vi 9 tiden, då åt jag frukost & hon drack kaffe...
Sen mendans jag har hjälp passade vi på att gå till parken så  hundarna kunde få springa av sig.
Vilket dom gjorde, men bollen jag hade med mig som var tänkt att trötta ut dom.
Var dom inte ett dugg intresserade utav =0(
Så det blev inkallning i stället & annan hjärngympa..
Sen var det dax för Ruedee att jobba igen.

Sen kom killen som skulle laga min spis, var helt inställd på att få en ny.
Men så blev inte fallet utan han bytte ut en grej som pajat.
Men jag har en spis igen =0)

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0