Byta en gång till....

Ja just det AF ringde idag för at tala om att jag är utskriven ur samverkan.
Man blir det efter ha varit borta i 2 månader.
Vilket jag har.
Så det som händer näst därifrån är att hon kontaktar mig när jag varit ¨på smärtkliniken, så får vi se vad fortsättningen blir.
Men känner mig stressad utav dom & FK hela tiden.
Tror ändå att dom kanske förstår lite mer nu, att det är på allvar!
Fick veta att jag nu kommer få en ny handläggare igen på FK.
Eftersom jag inte medverkar i samverkan längre....
Here we go agin....
Back to the begining...
Så nu får man dra allt en gång till & den ska sätta sig in i allt, vilket som inte hinner förns jag ska byta igen!
Trött på detta, kan man inte ha en video eller en röst inspelning så jag slipper rabbla allt igen & igen?!

Ja så får se vad det blir för ny stjärna....?

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0