Vad blir det, pojke eller flicka?

Efter jag varit hos sjukgymnasten var det ett hål till jag skulle börja dagens arb. träning. Så då passade jag på att hälsa på hos Leo. För det var mycket länge sen jag träffade henne!
Hon väntar barn, beräknat till den 19 aug. Mycket spännande....
Brukar få en känsla av vad det är för kön, men inte nu..?
Men den 26 mars ska hon på ultraljud så sen vet vi :)
Vi snackade massa skit & drack kaffe, tiden bara sprang iväg!!
Så fick brottom sen till arb. träningen....

& vilket j*vla skit väder det var, svårt att komma fram!
Jag fick skotta ut bilden i morse & skotta för att kunna parkera igen!
Sjukt vad mycket snö det kom på en gång!!
Det är i och för sig bättre med tanke på hur mycket grus hundarna släpar in annars....
Sen blir det ju ljusare :)
Nu håler jag på att gå av på mitten så sängen nästa!
Först lite värktabletter....
I morgon ska jag träffa Freja & Lisa. Dom kommer hit :)

Ja jsut det... Jag klämmde Bazze´s tass i dörren i morse, fick man dåligt samvete eller?!
Det blödde mycket också....
Stackars Bazze!! Förlåt! ♥

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman vill du också ha upp till 1 miljon besökare?

Isåfall, bli medlem här :)

De är inget skämt!!<3

http://www.viraltrafik.se/?Elinslife

2009-03-11 @ 17:31:32
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0