Tänker dom sätta mig på gatan eller?!?!

Jag funderar över det här med arbetsträning..
För nu har jag svoit ons, tor & fredag. Det är inte normalt att sova så mycket som jag gör!
Men vet inte om jag är trött p.g.a att jag inte är van med att arbeta (arbetsträna) eller om det är för min sjukdom.
Hur ska jag kunna veta det?!
Många frågar mig om just det, men jag vet inte skillnaden på det.
Det jag har märkt är att jag äter mer värktabletter nu än förut, & det är väl kanske ett tecken?

Dom är väldigt vänliga där jag är på min arbetsträning, frågar hur det är med mig & om jag orkar.
Men ofta vet jag inte vad jag ska svara, eftersom oftast har jag mer eller mindre ont & på olika ställen.
Känns som om jag är en gnällig tant, vilket jag inte vill vara.
Sen är man ju inte gammal heller & människor har förväntningar på mig.
Men som det ser ut så spelar det ju ingen roll, för att man får inte var sjukskriven hur länge som helst nu.
Med den nya regeringen, min tid går ut på samverkan nu i augusti sen min sjukskrivningsperiod avslutas i juni -10.
Vad händer sen?
Hamnar jag på gatan?!
Nej det vet man inte....
Jag har ju min tid nu, men det känns som att allt strävar mot att jag SKA jobba vad som än sker.
¨
Nästa tisdag när jag har sjukgymnasten ska jag få hämta ut mina sulor :)
Det ska bli spännande....

Ja funderingarna är många.
När man är ung oxå så tycker alla att man har livet framför sig, vilket är sant. Men det gör inte mina besvär mindre.

Det  får bli min avslutning på detta inlägg.
Må så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0