Äntligen!! Fick beröm idag! :)

Idag har det varit en mycket lång dag!
Svårt som vanligt att komma upp, det är inget nytt precis....
Men hade ju tid på OT-Center idag 9.40, men det hade jag glömt!
Kom på det när jag var framme vid sjukhuset för att träffa min sjukgymnast 10.00.
Som tur är det på samma ställe!!
Så jag fick komma in dit i alla fall, så sulorna kom med hem.

Men vilken omställning!!!
Det är helt annat med sulor som är gjorda för just min fot.
Dessa får jag mera stöd i hålfoten & så inte min fot "tippar" inåt.
Nu sitter dom i ett par av mina skor, funderar på att ta ur sulorna i alla skor jag har så kan jag flytta runt dessa.
Eftersom jag byter skor efter min klädsel & humör.
Pratade även med killen om det finns sulor till pumps. Eftersom det är något jag använder.
Man får ta ut 2 par sulor per år, & det fanns en tunnare sula som man kan ha i nättare skor.
Så funderar starkt på det!
Är det någon som har erfarenhet av det?!

Fick beröm utav min sjukgymnast idag :)
Det är alltid roligt, jag fick som uppgift förra gången att skriva dagbok om min träning, för att vi ska kunna se ev mönster. Och på så sätt kunna hjälpa mig bättre.
Det kunde man & jag fick alt. till övn. så att jag gör dom & inte hoppar över.

Så vi fortsätter med det, har skaffat en almenacka, där jag för dagbok. Som jag tar med mig dit & man kan gå tillbaka för att titta i.



I denna skriver jag en notering varje dag hur min träning gått.
Vad som funkar & inte.
För det kan man inte minnas allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0