Trodde aldrig jag skulle använda...

Hör & häpna!!
Jag har broddar!!!
Min kära vän Åsa skickade dom med post till mig, hon är omänksam hon ♥
Så nu är jag säker när jag är ute och går. Känns mycket skönt & tryggt.
Trodde aldrig att jag skulle sätta på mig ett par, men nu ångrar jag att jag inte gjort det tidigare!
Dom är allt annat än snygga, men det är så mycket skönare att ut å gå med dom.
Man halkar inte stup i kvarten utan man kan gå i stort sätt risk fritt.
Det utökar ju också möjligheterna nu för en promenad, med tanke på att det är is överallt!!
Så dom fyller absolut sin funktion.

Pröva ni också!

Har hunnit med lite städning idag, var allt för skitigt nu!
Dammråttor i varenda hörn & för övrig averallt annanstanns också.
 
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Jag har också broddar. Det tog många år, många fall och ännu flera skador innan jag svalde stoltheten. Nu vågar jag knappt gå ut utan dem. Har inte halkat omkull en enda gång sedan jag köpte dem! Otroligt för en som stöp på varje promenad...

2009-03-03 @ 00:44:24
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0