TILLBAKA!!! <3

HEJ :)!!!!
Nu är jag tillbaka igen! :)
Det har varit & är en otroligt jobbig period jag går igeonom nu....
Inte bara nog med smärtan utan allt annat runt omkring också.
Som ska pysslas med och fixas med för att få det att gå ihop.
Det är ju inte mig det behöver ordnas boende för utan hundar, katten m.m.....

Har haft gooa vänner som hjälpt mig att uppdatera bloggen så ni ska veta vad som händer.
Vilket Elin & Åsa har gjort BRA! TACK! ♥
Är MYCKET TACKSAM för allt stöd jag har fått på alla sätt, dom behövs!! ♥
Besöken på sjukhuset, sms:en, telefon samtalen och inläggen här.
Ska nu med tiden läsa igeonom alla fina kommentarer ni skickat och vänliga ord.
Har fått en hel del av dom upplästa via telefon för mig.
Ska med tiden också försöka svara i den mån jag kan.

Har idag varit och fixat ett trådlöst internet, för höll på att bli galen.
Bor ju nu som ni hört hos farmor & farfar som tar väl hand om mig. Men jag har inget internet.
Dettta med bloggen är ett sätt fär mig att bearbeta & ta mig igeonom denna svåra period.

Kan dock inte sitta långa stunder så tar lite i taget. Blir också fort trött....

Så nu måste jag tillbaka till sängen ingen.
Ha det så gott hörs inom kort.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Så roligt att höra av dig!! jag tänker på dig varenda dag!!!



Sköt om dig och jag följer dig varenda dag!!!



Kramar Pia

2009-03-31 @ 16:51:45
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0