Tar tupplur som pensionärerna! :)

Kunde inte somna igår....
Usch vad jobbigt det är till slut ligger man & tänker på att nu måste jag sova om jag ska orka i morgon!
Det är absolut inte bra!!
Men lyckdes efter mycket om & men att somna.
Men FAN ja kom inte upp, förns hemtelefonen ringde. Då var jag tvungen att kliva upp för att svara i köket.
Det var  väl tur det för annars vette sjutton!

Sen var jag & gjorde min arbetsträning i alla fall, helt slut efter det!
Så efter promenaden med hundarna vart det en tupplur med pensionärerna på eftermiddagen.
Ja man känner sig som en ibland...
Bara gnäller om olika krämpor.
Nej hoppas verkligen att det INTE är så!!
I så fall måste NI säga till!!

Måste bums i säng nu, har sjukgymnasten i morgon förmiddag.
Dröm sött ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Gnäll gärna mera :-D för då behöver jag inte känns mig så konstig för jag gnäller för jämnan känns det som. Jag fattar inte hur jag ska orka leva ett normalt liv med jobbveckor och barn.... ? hur fixar man det när allt gör så ont hela tiden och när kroppen är sååå trött??



Ha det gott ! kramiz

2009-03-05 @ 23:08:31
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0