saknar dig madeleine!

Hej allesammans. Elin här igen! Min älskade vän har inte fått komma hem ännu.

Madeleine är mycket ledsen och besviken på de här nu, hon orkar inte mera. Och det har jag full förståelse för. Det skulle jag också vara om jag var hon.
Jag har inte så mycket mera att säga än att vi fortfarande väntar på svar efter magnet röntgen. Hon har inte fått något besked om att få komma hem heller, vad jag vet ännu i alla fall. Jag tänkte få förbi henne idag och hälsa på henne så får jag veta lite mera. 
Jag skriver senare så får ni veta lite mera.
Tack för era söta kommentarer. Tyvärr hinner jag inte svara så ofta, men har ni frågor kan jag svara i ett inlägg så går det lite fortare. Fortsätt att stötta Madeleine, de behöver hon. Hon måste stå kvar för sitt ord, och hon måste bevisa att hon inte ger sig i första taget!

Kram på er , Mvh Elin

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Ja du måste se till å uppdatera så jag får veta hur hon mår. Hälsa henne så mkt från mig!!! jag tänker på henne varenda dag. Stackaren där... fattar inte att dom inte kan ge henne lite morfin!!! det är ju inte bra att ligga där och ha så ont!! vad är det för fel på läkarna nu förtiden??? hon har ju ändå en diagnos!!!! why???



Skicka många kramar till henne från mig! / P

2009-03-20 @ 15:06:15
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0