Förlåt!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat!!
Jag har haft mindre bra dagar, har legat i stort sätt hela tiden...
Var i och för sig förbi farmor igår, men det var tillräckligt.

Så har inte varit på min arbetsträning idag, första gången.
Man känner sig lite skammsen men vad ska jag göra, det är ju jag som förlorar på det!
För det är ju det som är mening med detta att jag ska testa om det är något jag klarar av.
Sen måste man ju sjukanmäla sig till FK också. För att man ska tydligen få ifrån en annan kassa då, om jag har förstått rätt.

Har fått snödroppar på baksidan, men tyvärr  är det inte så många kvar. Nellie har varit där & grävt upp rabatten.
Krattade igen den så får se om det kommer några andra blommor.
Så det är vad jag har fått gjort idag.
Spännnande eller hur?! hihi eller inte....

Min sjukgymnast har gett mig en utmaning tills nästa tisdag. Jag ska träna 1gång varje dag.
Har inte gjort det än så har inte skött mig.
Men nu kom jag på att dom ringde ifrån OT-center. Så på tisdag nästa vecka ska jag få mina inlägg. Jippi, ska bli spännande....

Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hoppas det går bra. Men gör nu inte mer än vad du verkligen kommer orka!!!

2009-03-06 @ 17:14:18
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0