Återfall.

hej på er. Det är jag Elin igen. Madeleine är inte hemma än...

igår började Madeleine att smått gå lite inne på sjukhuset eftersom att hon tyckte att hon inte hade lika ont efter medicinerna hon hade fått. Allt gick bra, och hon lät ganska glad i telefonen. Tyckte att hon lät glad hela dagen faktiskt, eftersom att hon hade hopp om att få komma hem idag eller imorgon.

Inatt fick jag ett sms av henne där de stod att hon hade fått ett återfall. Alltså lika ont som den lördagen då hon åkte in. Nu är vi tillbaka på ruta ett igen och hon får ingen smärtlindring. Vet varken ut eller in om vad som händer nu.
Hon kan ju inte ligga där hur länge som helst, plus att de finns andra skäl till att hon måste komma hem. Nu har hon varit där i 8 dagar och har mått bra kanske två utav dom. Det är inte alls ett bra rykte från sjukhuset ska jag tala om.
Angågende så dom behandlar henne är ju sjukt. Madeleine ska anmäla en utav dom vad jag har förstått.

Jag måste damsuga här hemma igen nu. Hundarna sandar ner så otroligt mycket.. Men jag skriver så fort jag vet någonting nytt. Just nu sover Madeleine eftersom att hon inte har fått sova på hela natten :(
Stackars henne säger jag bara!

Kram Elin!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag ville bara skriva några rader...jag är också drabbad av denna sjukdom. Vet hur sjukvården kan vara..det är fruktansvärt att dom beter sig såhär mot dig! Jag hoppas dom hjälper dig ordentligt och att du snart är på benen igen!!

// Mathilda

2009-03-23 @ 18:17:49
URL: http://hoflingan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej Madeleine!

Gulle dig som e så duktig o kämpar på! Att ta en dag i taget är väl det som gäller, du klarar det du är en kämpe! Gulliga dina farföräldrar e!

Kram på dig!

Kristina

2009-04-05 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0