BLÄ!!!!

Usch BLÄ!!!
Har som sagt haft bättre dagar...
Men denna var en av dom som tog priset!
Vakande, kom knappt upp ur sängen!
Hade så j*vla ont i ryggen & bäckenet!!!
Kunde i stort sätt inte ta mig fram.
Har nu under snart 3 veckor inte sovit på nätterna....
Har medicin, men då ska jag ta den klockan 21.00 på kvällen, kul. NOT!!!!


Är för mycket nu!!!
Sen händer det just nu inte ett j*vla dugg!! Blir inte bättre, vissa dagar som sagt sämre...
Men det gick ju uppåt till en början...... Men inte nu!
Men hur länge ska detta pågå?!??!
Är så beroende av mina vänner & nära & kära!
Vilket inte alltid är så roligt.

Mycket tacksam för all hjälp, ni vet vilka ni är!
Men det är svårt att acceptera, mycket psykiskt påfrestande för en fysisk person som jag.
& är den som gör det mesta själv annars....

Nu kan jag börja gråta för ingenting.
Klarar inte av när man får en kommentar som "släng dom där nu!" (kryckorna)
Jo skulle gärna göra det.... Åt Helvete!
Sen "du har ju inte varit här på 3 veckor...!" (stallet, vilket inte stämmer!)
etc.....
ORKAR INTE MED SÅDANA KOMMENTARER!!! Ja eller vad man kallar det?!

USCH ingen bra dag idag....
Sen har man söder ett glas oxå, precis vad man orkar med när klockan är ca 24.00..
Vill bara vakna upp & klara mig utan kryckor etc..., gå mina promenader & rida!
Men får nöja mig med det jag kan, men denna dag är svår att focusera på det.
Hoppas på en bättre dag i morgon, sorry för detta. Men var tvungen att få ur mig det!




Kommentarer
Postat av: sussi

Jobbigt få sådana kommentarer. Har man inte ork pga fysiskt smärta tar ju på en psykiskt med hårt då måste man ju få göra de man SJÄLV tycker är bäst inte vad andra vill. Hoppas du kommer ur skovet och mår snart bättre!

2009-06-01 @ 23:12:46
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0