23/6-09 Love to you

Kännde av att jag hade haft mannikyr igår, fick såndan fruktansvärd molnde värk i axeln!!!!
Som sen blev nackspärr när jag vaknade....
Men mina naglar är fina!
Ni ska få se bilder sen....

Vaknade vid 11 tiden, strax där efter ringde farmor.
Räddade min dag!!!
Eller farfar eftersom det är han som kör.
Hade hlet tomt här hemma!!
Mina vänner är oroliga att ja ska tyna bort...
Men nu har ja handlat för alla pengar jag hade, så klarar mig ett tag ;0)

Men måste in i morgon igen =0(
Voltarenen som jag skulle hämta ut, som jag var helt säker på att jag hade kvar av eftersom det stod på listan. Fanns inte....!!! Morr!!!

När ja kom hem så åkte bikinin på direkt!
Kan ju inte missa en sol chans ;0)
Sat där & filade lite på naglarna, det som ja inte orkade igår.
Bazze & Nellie njöt av att få vara i deras mammas sällskap igen.
(Dom var hos faster när vi handlade, för att skonas av värmen!)

Så efter det vart det spikmattan för att göra ett till försök att bli av med värken.
Vilket inte hände, men ja sov i 3 timmar Ooops...
Men det var väl behövligt...

Har kompleterat med en bild i midsommar inlägget....


Love to you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0