KAOS!!!

Ja så inlägget jag satt med i timmar igår gick inte att publicera....
Men nu syns det =0)

Kaos kan man sammanfatta min dag med!
Denna dag skulle ja få däcken fixade på bilen =0) ÄNTLIGEN!!!
Ja hade sagt till Ruedee att vi gör det på f.m så vi senast är på stranden kl 12.00.
& för att det skulle funka så sa ja till henne att väcka mig vid 07.45.
Så vi är inne i tid & innnan värst värmen kommit.

Hon gör som jag sagt, ringer 07.50 ja savarar men är fruktansvärt TRÖTT!!
Vi pratar i 20 min, känner mig vaken, vi lägger på.
Vad händer jo ja somnar om! Nummer 1
Vaknar igen kl 09.00, sa till Ruedee att vi skulle åka vid 9-9.30 tiden....
Stress!!
Packar bilen, hundar, däck, strand sakerna etc....
Kommer till däck vekstaden, får komma in på en gång.
Då kommer Madeleine på att hon glömt dom nya däcken som skulle sättas på fäljarna. Nummer 2

Hem igen......
In igen, då är det stängt för lunch.
Fördriver tiden på jysk, för det var ju REA & hade sett et par intressanta saker där.
Då hittar jag inte plånboken! Nummer 3
Som tur var hade ja tagit med pengar jag fick när jag fyllde år, men det jag ville ha på jysk var ju slut.
Men kom hem med SÅ snygga handdukar!!

Tillbaka till verkstaden, passar på att kolla oljan, inget kvar i stort sett. I alla fall under strecket minimum!
ILLA!!!!!
Så nästa var att inhadla olja, passade då på att fylla på servolja som också var SLUT!
Åker därifrån för att tanka, när jag öppnar luckan så saknas tanklocket!! Nummer 4
FAN! Då inser jag att det var inte ja som tankade sist.
Så ringer kompisen till honom talar om att ja inte är på så bra humör!
"Ja men ett tanklock är inte så dyrt..."
Nej kanske för en som har pengar, men inte JAG!
Så vi får väl se hur det blir med den saken....?

Så ni kanske förstår att vara på stranden senast klockan 12, var paserat med hästlängder!
Men väl där ute så var det så skönt att få på sig bikinin & sätta sig i stolen i solen!!
Sen hade Ruedee med sig kaffe också =0)
Sen njöt jag från klockan 13.30 till 18.30....
Hundarna badade & simmade.
Mycket skönt!
Men var helt slut när jag kom hem, somna på soffan efter en tallrik gröt. För de var det jag hade kraft till att göra...
Bilder togs såklart idag, men inte utav mig denna gång :P
Så vi får vänta tills i morgon på dom. Orkar inte heller sitta å ladda upp, sorry.


Detta är ifrån dag, när min syster & "bonus" syster beundrade mina korkskruvar...
Vet inet om dom syns? Men denna bild är tagen efter 18... NICE!! Alltså vädret.

God natt, sov gott & dröm sött....


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Vissa dagar ska mn tydligen inte gå upp.....

Du får trösta dig med att eftermiddagen böev bra!

2009-06-27 @ 17:25:34
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0