Går värre än en 85 åring!

Idag när jag vaknade utav alarmet så kändes det som om jag hade blivit överkörd av en ångvält!!
Inte för att jag har det, men ni förstår vad jag menar...

Det var redan varmt ute, så bestämde mig för att försöka ta mig ner till stranden.
Fick hjälp utav E, med att bära.
För om ja ska klaga lite så har ja sååå ont i min höger handled & tumme!!
Sen trampade jag på något vasst igår i vattnet så det skar upp ett sår i hälen på vänster fot.
Så får stödja på tårna, vilket har resulterat i att höger knä & bäckenet har sagt upp sig,
Så känner mig värre än en tant på 85 år!
Rör mig sämre i än dom i alla fall...
Så livet känns tungt nu!

För övrigt så har ja fått sola idag som jag aldrig kan få för mycket utav!!!!!
Det spelar ingen roll hur varmt det är så bara suger jag i mig värmen.
Det positiva utav det är att ja slipper frysa =0)

Hundarna har badat, Nellie simmar & simmar =0)
Har tränat apotering, grunderna.
Nellie hämtar allt hon kan få tag på i vattnet utom apoteringsleksaken.
Men så idag så hände de, hon tog den även i vattnet, jippi!!
Glad matte (mamma) =0)
Bazze ville inte bada  så mycket idag, vet inte vad det var?....

Nu orkar ja inte skriva mer tyvärr....
Sov gott, dröm sött ♥


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Doriz äslakr att plaska i vattnet. Men vägrar ha vatten ovanför ryggen, så simmar gör hon inte.... Hoppa jämfota och skvätta går däremort utmärkt!

2009-06-28 @ 20:27:18
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0