En lång dag......

Har varrit en lång dag...
Anna kom hit vid 10 tiden i morse så det var bara att ta sig upp, men med glädje =0)
Då tog vi en fika tillsammans ute i solen, underbart!
Innan vi påbörjade dagens behandling.
Det var härligt efter ett antal dagar i regn...

Sen efter behandlingen tog jag en vilostund på soffan, när jag ändå var nere i varv.
Skönt att ta hand om sin kropp & sig själv.

Sen efter farmor & Lisa fått sina behandlingar, sen passade jag på att följa med Lisa å handla.
När hon ändå skulle åka, för hemma i mitt kylskåp var det ett eko.
& följden utav det vart att jag följde med till stallet för att grilla.
Premiär för att grilla över öppen eld i sommar =0)
Vi grillade flintastek & åt färskpotatis, med viltlökssås till.
Så sen middag vart det både för mig & hundarna, men nu känns det som sommar...
Inte för att det var speciellt varmt ute, men vi är ju som vi är vi Svenskar.... ;0)

Försökte skriva blogginlägg tidigare idag men det gick inte, har ni haft samma problem?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0