En underbar avslutning på dagen, njut av bilder.....

En underbar avslutning på dagen i den varma solen är....
Att vara med djuren!

Diana står & njuter av solen som värmer.....


Miss Jolene´s underbara mule som är varm utav solen, så mjuk & goooo!


Tempus mule, som ja la kinden emot för att känna värmen & de mjuka.
Det finns inte mycket som slår det!
Brukar göra det för att få energi & kärlek. För är det något som är unikt med djuren är så lever dom i nuet.


Tempus är den enda hästen i stellet som har så lockiga ben.
Väldigt charmigt tycker jag.... =0)


Så unikt öga, tittar man så ser det ut som om det är eyeliner runt ögat, sen är han även ljusare runt ögat...
Som ger honom ett mycket snällt uttryck i ansiktet.




Hästarna älskar att stå å njuta i solen, bara vara....


Här visar hingsten Mazarin upp sig för Diana, ser ni så vacker han är =0)
Diana dock inte lika intresserad....


Ja som ni ser är hon mer intresserad av sina kompisar i hagen bakom...
Lisa tittar på hur Mazarin visar upp sig & gör ett gott försök... Men det räckte inte för Diana... ;0)


Sen ville hon titta vad jag höll på med, nyfiken som hon är =0)



Fotgrafen


Hoppas att ni njöt lika mycket utav bilderna som jag gjorde. Möjligtvis kunde drömma er bort, känna doften & känslan utav landet, naturen & friheten.


Kommentarer
Postat av: Mamma med Mera

Så myyysigt med hästarna.... mysiga mular.... minns min nordsvensk goa mule när jag ser dina bilder.... hon va så fin.... saknar henne ibland, även fast det var länge sedan jag avvecklade det där med hästar... kram kram

2009-06-13 @ 02:09:29
URL: http://pia.sakerochting.se
Postat av: Renée

Å va mysigt! Jag känner lukten av hö!

2009-06-13 @ 11:19:58
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: Pia

Så fina bilder du tar!

Mvh Pia,

som finns men sällan syns till!

2009-06-23 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0